Auto – ja tarbesõidukitööstuses üks auväärsemaid kaubamärke Monroe® Shocks and Struts tähistas 2016. aastal oma 100. juubelit.
Tenneco vastab klientide Volkswagen, General Motors, Ford, Toyota, Chrysler, Daimler, BMW, PSA Peugeot Citroen, Nissan ja Shanghai Automotive (SAIC) vajadustele häälestades suvalise sõiduki sõitu asjatundlikele tehnilistele nõuetele.
OE-tootjad taotlevad, et nende tarnijad oleksid valmis pakkuma tooteid ükskõik millisesse kohta maailmas.
Monroe, juhtiv OE-tarnija, on selleks hästi varustatud. Tehastega üle kogu maailma saab Monroe varustada OE-tootjaid ülemaailmselt. Monroe on välja töötanud integreeritud, elektrooniliselt ühendatud globaalsed inseneri- ja tootmisrajatised. Monroe kasutab toodete töökindluse, vastupidavuse ja jõudluse tagamiseks täiustatud tehnilisi ja testimisvõimalusi. Monroe insenerivõimetel on täiustatud arvutipõhised projekteerimisseadmed ja testimisvõimalused.
Need täisteenindusega inseneri – ja arenduskeskused hõlmavad viit mandrit ja võimaldavad Monroel kiiremini uusi tooteid ja uusimaid tehnoloogiaid turule tuua.
Monroe auhinnatud kiirendustundlik amortisaator (ASD) tagab nii pehme, mugava sõidu kui ka sõiduki kindla käitlemise. See tehnoloogia on mehaaniline klapisüsteem, mis muudab summutusjõudu koheselt, et kohandada sõiduki sõitu konaruste ja teepinna muutustega.
Järgmise põlvkonna amortisaatorina on sagedusest sõltuv summutus keskkonnasõbralik – selles ei kasutata õli. Amortisaatorit saab paigaldada ükskõik millisesse asendisse ja sellel on ühtlasem summutusvõime erinevatel temperatuuridel.
Monroe mikroamplituudide summutamise (MAD) tehnoloogia on asenditundlik hüdrauliline vooluring, mis on loodud rehvide tasakaalustamatusest põhjustatud energiaülekande välistamiseks.
Tenneco pidevalt muutuv poolaktiivne vedrustus (CVSA) pakub järgmise põlvkonna võimalusi sõidukite käsitsemiseks ja sõidumugavuseks. CVSA on poolaktiivne vedrustussüsteem, mis reguleerib summutuse taset pidevalt vastavalt tee- ja sõidutingimustele. CVSA keskmes on Tenneco toodetud täiustatud klapisüsteem. Klapid on integreeritud elektroonilise kontrolleri ja šassiianduritega ning töötavad koos, et pakkuda kõige keerukamaid summutusomadusi.
CVSA turustati esmakordselt 2003. aasta jõudlusautodel Volvo S60R ja V70R, pakkudes sportauto juhitavust luksusliku sedaanmugavusega.
Kineetilistes vedrustussüsteemides kasutatakse tehnoloogiat, mis parandab sõiduki stabiilsust, juhitavust ja sõidumugavust ning aitab vähendada sõiduki ümbermineku ohtu. Kineetilise vedrustuse tehnoloogiat saab kohandada CVS-i turule. See tasuv passiivne süsteem suurendab sõiduki stabiilsust, säilitades samal ajal mugava sõidu.